Nytt golv på några timmar

Denna gång testar jag att fixa vårt golv på vår lilla toa med kontaktpapper 
eller decorpapper från Bauhaus billigt men lite pilligt . Jag tvätta rent golvet med kakel och fogrent 
innan jag börja skära till bitarna .Har testat att duscha på golvet och det verkat hålla .Vi får se hur länge det
sitter ,en billig förändring i allefall  ;) Och det är inte halt som jag trodde först utan helt nöjd .Det enda jag skulle 
ha gjort från början var att köpa en minder grillrig marmor men tog vad jag hade hemma från början .
 
 
              
                                                          Foto Pysseliten 


Kommentarer
Postat av: Lena

Snyggt

2017-11-12 @ 19:03:43
URL: http://lena_haga.blogg.se
Postat av: Maria at Inredningsvis

men WOW vilken skillnad :) det är de jag brukar säga på bloggen att dekorplast är rena magin.


Ha en fin ny vecka!

LOVE Maria på Inredningsvis

2017-12-10 @ 12:53:39
URL: http://inredningsvis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: