Altan häng med flamingon

Änligen dags att kunna njuta ute på altan :) Som vanligt är det längesen jag var inne på min blogg.
Då det forfarnde är tomt och tufft utan sonen . Men hans grav besöks ofta av oss .
 
Idag har jag varit ledig och köpt på mig lite blommor och en flamingo som ska få pryda trädgården hemma .
 
 
 
Snart är det påsk och då är det en jobbig tid igen . Men piggar upp oss med vår solstråle som snart är fyra år .
 
 
 
Även uterummet har fått sig en städning av vårkänslor :) Där ute njuter vi för fullt nu .
 
 
                                                                  
 
                                                             Foto Pysseliten


Kommentarer
Postat av: Hemljuvligahem

Hej! Du inreder alltid lika fint.

Hoppas du får en fin dag.☺
Kram/Linda

2017-04-18 @ 17:24:58
URL: http://hemljuvligahem.blogg.se/
Postat av: Maria at Inredningsvis

Vilken mysig uteplats :)

Önskar trevlig helg!


LOVE Maria på Inredningsvis

2017-10-26 @ 22:57:23
URL: http://inredningsvis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: