Cancern vann över sonen

Jag har ju inte varit så aktiv här inne på länge då inte lusten funnits hos mig med att blogga.
Men idag på själva julafton kände jag att jag måste få skiva av mig lite .
Som många av er redan vet fick vi ett hemskt besked i mars att vår son då 24 år hade fått
cancer som vi var 100% säkra på att det skulle gå bra , eftersom han mått väldig bra hela tiden
efter många behandlingar .Och även eftersom att hans sambo och han kom iväg på deras resa till Domikanska Republiken. Men efter ett par veckor blev han sämre där nere och fick flygas hem till Sverige som tur var .
När han kom hem så blev han direkt inlagd på sjukhuset .Men sedan bestämdes det att han skulle få vara hemma sin sista tid eftersom läkarna ej kunde göra något mera. LAH skulle hjälpa till med mediciner osv när det behövdes .Tyvärr gick det inte så många dagar då han bara blev sämre och sämre, så i söndags somna han in ifrån oss alla, bara 25 år gammal, livet är så jävla orättvist !
 
FUCKCANCER & BURNCANCER .
 
Sonen och vår dotter för några månader sedan
 
 
 
Så här hemma strömmar blommorna in just nu...
 
Man vet inte hur man ska kunna tacka alla .
 
Hoppas kunna komma igång med att blogga när det lugnat ner sig ....
detta har även min dotter skrivit av sig på sin blogg om någon vill läsa HÄR.
 
God jul & gott nytt år på er alla!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänker på er. Stor kram

2015-12-25 @ 00:12:08
Postat av: Tolisinredning

Tänker på er stor kram❤️

2015-12-25 @ 00:13:20
URL: http://elsasjkvst.blogg.se/
Postat av: Bella

Alla mina varmaste tankar och tröstan till er. Det gör ont att veta och svårt att förstå, jag tänker på er varje dag och förbannar att livet är så orättvist! Många många kramar Bella

2015-12-25 @ 19:55:56
Postat av: Anonym

Varma kramar till er❤

2015-12-25 @ 23:07:47
Postat av: Catarina

Beklagar verkligen sorgen å det djupaste ,
denna vidriga sjukdom ........
Kram och ta hand om er

2015-12-26 @ 22:39:14
Postat av: Anonym

Jag beklagar & skickar en stor kram
, började gråta nära jag som vanligt efter lång tid kikar in för att se om de kommit något nytt inlägg.all styrka till er , så många , alltför många , även jag har förlorat någon i den vidriga cancern kram

2015-12-27 @ 20:13:51
Postat av: Agnetha

Fy, fy ,fy så hemskt. Jag har inte varit inne på din blogg på ett bra tag nu och trodde att allt löst sig med sonen. Blev uppriktigt ledsen när jag fick läsa det här.Tyvärr har jag inga ord som räcker till.Kan bara säga att jag tänker på dig och din familj i denna fruktansvärda situation

2015-12-30 @ 16:36:41
Postat av: Tina

Varma styrkekramar! Livet är så fruktansvärt orättvist ibland, man saknar ord.

2016-01-03 @ 12:05:56
Postat av: Sonja

Jag beklagar sorgen. Det är inte rättvist att en förälder ska förlora ett barn, ett barn förlora en pappa och käresta förlora sin sambo.
Önskar er styrka.

2016-01-11 @ 14:40:23
Postat av: Anonym

Beklagar ❤️😔 Sitter och gråter, och all styrka till er alla. Jävla cancer

2016-01-11 @ 15:52:07
Postat av: Anonym

Hej! beklagar verkligen er sorg. Det är ju det värsta som kan hända när ens barn försvinner ur livet före en själv. kan inte ens föreställa mig hur det känns och vad ni gått igenom. så orättvist är det. man blir så arg över att något kan va så orättvist! ta hand om dig och stor styrkekram. /Annika

2016-04-02 @ 09:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: