Väntan ..............

 
Här hemma väntar vi och väntar vi på att barnbarnet ska komma .
Nu har det gått övertid :( Men  grabbarna hinner en hel del med bygget hemma
hos sonen  .Så vi får väl se det lite positivt :)
 
Och sen får ju sonens sambo vara mat tant  under tiden ::)
Annars springer bara dagarna iväg just nu ,man skulle vilja stoppa tiden
då man vill hinna en massor .Jag har varit iväg en sväng till staden
där jag köpte mig en ny lykta och ett olivträd på Form Selection .
Priserna är kanon just nu 39:- för lyktan och 149:- för trädet .
 
 
En annan affär jag besökte var Nille
där det finns så mycket fina ljus och servetter
till dukningar .Och snart är det student så där hittar man massor fint till festen :)
 
                                            Foto Pysseliten


Kommentarer
Postat av: Sara

Olivträd som är så fina! Riktigt bra pris..

2013-05-23 @ 21:21:54
URL: http://www.magicofnature.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så fint olivträd och lykta! Å du, jag förstår att ni VÄNTAR och LÄNGTAR, du får uppdatera sedan när du blivit farmor så vi får veta, för nu bör det ju vara hög tid <3 KRAM

2013-05-24 @ 09:23:53
URL: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: