Remake Ikea

En av mina bloggvänner Helen på bloggen Ullevidsdal är med i Ikea Remake bokenatt tillvarata Ikea möbler :)
Man kan ju göra om en hel del av dom istället för att slänga .
 
Och den boken kan man vinna just nu så titta  in hos Ullevidsdal HÄR
 
Här är lite av mina  tillvarata  saker  från Ikea :)
                    
                                  Innan
 
 
 
                                     Efter .........
 
Och idag plockades dom ut från förrådet ,nu fattas det bara att tvätta dom när det blir varmare .
 
Och Ebbas  gamla stolar som idag en av våra vänner har till sina barn funkar än .
Och en av mina gamla lampor som fick ett tyg runt om sig .
 
 Och den här gamla Billybokhyllan som jag gjorde om till en pysselhylla .
Och som senare blev en hylla till Ebbas rum .
 
 
 
 
 
Och den gamla garderoben Robin som blev ett datskåp för massor av år sen .
 
                                                      Har ni något ni gjort  om  ?
 
                                                                 Foto Pysseliten
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: