ÄNTLIGEN Farmor :)

Ja då är man då ÄNTLIGEN FARMOR efter 14 dagar över tiden .
Det blev en liten tjej på 3700 och 50 lång .
Min blogglust har inte legat på topp just nu och jag kommer att göra en liten paus ett tag känner jag .
Men jag forsätter att fixa hemma ändå .
 
Just nu är det virkning på gång till barnbarnet .
 
 
Som vanligt byter jag runt mellan rummen hemma :) 
Och njuter av alla blommor som finns nu :)
 Och ikväll firar vi att barnbarnet har kommit hem med min hemmagjorda smörgåstårta :)
Så till er ALLA ha en riktigt ........................
Jag lovar att jag kommer tillbaka på bloggen när lusten infinner ;) Kram Pysseliten


Kommentarer
Postat av: Anneli

GRATTIS!! Åh,vad man väntar.Själv väntar jag på att bli både faster o gammelmoster, men är några månader kvar.Är farmor sen några år.
Förresten,när jag ändå skriver...Tittar in på din blogg nästan varje dag,får tips o ideèr o inspiration.

2013-06-04 @ 18:14:46
Postat av: cina

Grattis till barnbarnet !!! Har själv 5 st så jag vet hur kul det är . Hoppas listen kommer tillbaka att blogga har själv inte skrivit på ett halvår Kram och Glad Sommar

2013-06-04 @ 18:48:18
Postat av: Camilla

GRATTIS! Vad kul med en liten tjej...

Tack för en underbar blogg!
Kikar in hos dig flera gånger i veckan och bara njuter av allt fint du hittar på. Själv har jag tyvärr inte tid att pyssla och fixa som du gör men lite färgbytet då och då hinns med.
Tråkigt att du tar en paus, men jag fortsätter kika in då och då och hoppas att blogglusten snart kommer tillbaka.
En skön sommar till dig också!

2013-06-04 @ 22:57:43
Postat av: Charlotte

Grattis!
Har läst din blogg länge, hoppas du återkommer.
Var jätterädd att du skulle sluta blogga efter det elaka påhoppet om särskrivning mm. Är så glad att du beslutade dig för att fortsätta. Det viktiga men din blogg är ju allt mysigt pyssel du gör, alla ideér du har och att du delar med dig...inte att tok-korrekturläsa för att rätta något litet fel. Jag diggar dig och din blogg!!

2013-06-05 @ 14:20:49
Postat av: Jessika

Åh grattis till fina du!
Pauser kan behövas, det är svprt att blogga på beställning om inte lusten, engagemanget eller tiden finns.
Håller koll på din härliga blogg!
kram kram

2013-06-06 @ 20:29:56
URL: http://inredautreda.blogspot.se/
Postat av: Anonym

Grattis till barnbarnet:) Vilken mysig tid du har framför dig! Hoppas att lusten att blogga återkommer snart!!

2013-06-06 @ 21:32:48
Postat av: Sara

Grattis till barnbarnet:) Vilken mysig tid du har framför dig! Hoppas att lusten att blogga återkommer snart!!

2013-06-06 @ 21:34:08
URL: http://www.magicofnature.se
Postat av: Annika

Åh stort grattis!!!! kram

2013-06-08 @ 10:29:06
URL: http://avantgirl.blogg.se
Postat av: Doris Larsson

Hej. GRATTIS !!!!!!! Hoppas att lusten att blogga återkommer! kram

2013-06-08 @ 11:59:37
Postat av: Lisen

Hejsan!
Jag hittade din blogg när jag sökte på inbyggd pool. Älskar dina bilder på uterummet och altanen! Vi håller just på och ska bygga ny altan och jag vill bygga in en pool liknande ni har gjort. Du har möjligtvis inte några bilder eller så från själva bygget så man kan se lite hur ni gjort, om ni är villiga att dela med er av det.... Du får gärna mejla mig bilderna isåfall.... :) Mvh Lisen

2013-06-09 @ 20:23:01
Postat av: Mimmie Fredriksson

Hej!
Hittade din blogg när jag sökte på bröllopspresenter och undrar om du fortfarande håller på och gör bokstäver utav mdfskivor?

Hör av dig på min blogg så snabbt som möjligt, bröllopet är i slutet utav juli :)
M.V.H Mimmie

2013-07-01 @ 19:01:49
URL: http://pyseen.blogg.se
Postat av: fia

Grattis till barn barnet .Så fint du stickar och önskar dig en skön sommar och hoppas du kommer till baka när blogg andan faller på igen .
Fia

2013-07-09 @ 10:21:36
URL: http://fiasdrommar.blogg.se
Postat av: Emma

Å så härligt, stort stort grattis:) Kram emma

2013-07-10 @ 21:19:03
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: Mysansvra

Åh, vad kul med en liten tjej! Grattis! :)

//Mia

2013-07-18 @ 20:00:27
URL: http://mysansvra.blogg.se
Postat av: Therese Bjärstig

Hej kära du! Jag har varit inne å kika från mobilen men då ej kunnat lämna spår, så sent om sider skriver jag nu ett grattis här <3 Antar ni har njutit av barnbarnet rejält vid det här laget. Hoppas blogglusten återkommer när hösten kommer, brukar oftast vara så... KRAM!

2013-08-05 @ 16:53:32
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: