Änglar

 
Idag har jag varit hos pappa och hjälpt honom att sätta upp julsakerna:)
 
Var även förbi på Viberga ,där jag och en vän besökte nya Interflora butiken.
Där jobbar även en annan vän till mig som nyligen har börjar jobba efter sin
mamma ledighet.
 
Så knäppte ett par kort med moblien i den julskyltade butiken  .
Här kan man hitta deras FACEBOOK sida och få inspration .
 
 
 
Och sen blev jag så GLAD av att hitta små julbokstäver ,som jag letat efter ett tag och fann
den sista ;) Så nu sitter dom  på min ljusstake i köket .
 
Och sen hitta jag även små änglar som ska sitta i min lampa i köket
så fort jag klätt den . Men dom är även fina att bara sätta runt ett ljus .
 
 
Och hur glad belv jag inte att hitta mitt gamla bord hos pappa som fick följa med
hem till mina stolar i köket framför brasan .
 
 
Så nu ska jag hälla upp en glögg och lyssna på Kalle baah med den gamla låten
Yo are my angel :) Glad Helg på er !
 
                                                            Foto Pysseliten
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: