Snygg tapet

Igår morse när vi har ute och gick ,stanna vi till hos en killkompis till oss
han flina lite glatt och sa det var länge sen ni tapetsera om hemma ;)
Och hur sugen blev jag inte idag ,då jag såg att en av våra vänners dotter
hade satt upp denna fina tapet hemma i deras kök .
 
Och då kom jag på att det är ju bara en vecka kvar till min födelsedag :)
Så man kanske skulle önska sig en ny tapet någonstans hemma -
Jag har ju bara svart och vitt överallt så det skulle behövas en färgtapet
Sovrummet  bara vitt och svart,,,,,,,,,,,,,,  lite gamla bilder
 
 
Ebbas rum svart och vitt ............
 
 
Datarumm bara vitt ...............
 
 
Vardagsrummet bara vitt..........
 
 
hallen svart vit ..........
 
 
uterummet  i svart vitt ...............
 
 
Men med svart vitt kan man byta till alla färger och det gör jag ganska ofta
för ofta säger mannen  :)
 
 
 
 
 
                                                          Foto Pysseliten
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 .
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Helen

Vet du var hon hade köpt den tapeten för den va jättefin och jag är ute efter en tapet till dotterns rum .
Ha en skön söndag

2012-07-01 @ 07:46:41
URL: http://stenstromsbloggeria.blogspot.se/
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Hur snyggt som helst hemma hos er :-)

2012-07-01 @ 12:52:45
URL: http://madelein.se/
Postat av: Emma Pettersson

Hej!
Din blogg är absolut en av mina favvisar!
Gillade tapeten i erat sovrum, vart kan man hitta den?=)
Lånade två bilder av dig och tipsade om din blogg!
Kram

2012-07-09 @ 17:11:06
URL: http://emmapetterssoon.devote.se
Postat av: Anonym

Hej vill bara var man kan hitta svart vita tapeten med träd?

2016-10-04 @ 20:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: