Sågat saker igen

Hoppas jag inte börjar bli tjatig med allt sågade . Men måste visa dom här fina
bilderna jag fick av en vän som har blivit såg galen :) Kul att jag har kunnat smitta av mig .
Hon såga dom här små granarna ,hon förmiska bara min stora och visst vart dom söta ?



Även hennes man vart sugen att testa och han såga så fina minbokstäver till henne :)






                                      Bilder lånade av en vän

Jag har även fått klart mina stjärnlampor hemma vart helnöjd med dom :)
Tack snälla snickarn A för du såga dom till mig .




Xmas bokstäverna såga mannen för två år sen åt mig .



Nu lyser dom så fint i Ebbas rum ;)



                            Foto Pysseliten



Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Så mycket fint! Jag gillar träden.



Kram

2011-11-30 @ 13:05:04
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Emma

Supergillar stjärnorna!! Önskar att jag vågade såga, för det finns ju massa saker man kan göra :)

2011-11-30 @ 17:37:01
URL: http://tusenfot.blogg.se/
Postat av: Sessan

Roligt med handgjorda saker som inte alla andra har.

2011-12-01 @ 09:12:08
URL: http://www.impalaa.blogg.sei
Postat av: Lillan

Jag verkligen älskar din blogg. Tittar in minst en gång om dagen :) Men en sak undrar jag..Var kan jag hitta mallar till bokstäver och allt annat fint du gör?

2011-12-01 @ 12:07:48
Postat av: pysseliten

Tack Lillan bli super glad :)

Jag ritar av en hel del mallar på saker jag hittar och bokstäverna skriver jag ut i word på datan förstorar dom till st 600 sen skriver ut och ritar av på mdf eller spnskivan .vad är det för mall annars du vill ha ?

2011-12-01 @ 14:52:58
Postat av: Lillan

Ja det såklart, tänkte inte på word..:) Jo jag tänkte på granarna och träden med belysning bakom...Dom e så otroligt fina :)

2011-12-02 @ 00:44:24
Postat av: Hanna

Oj va ni är duktiga! Jag älskar också att pyssla och stjärnlampan är helt underbar! En sån vill jag göra till nästa jul. Ha en trevlig helg!

2011-12-09 @ 12:26:03
URL: http://inredamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: