Blå /gul dukning och solbrillor från Shell

För någon vecka sen var vi iväg och fika ute :)
Jag fick med mig en vän som är så duktig på att ta fina bilder
med sin systemkamera . Hon heter Emelie och hennes hobby är att ta bilder .
Ni hittar hennes blogg Här

Kolla korten som hon tog denna dag då det blåste storm ,men en fika ute
med lite reklam från mina blågula favvoställen Ikea och Gekås .Ni vet ju att jag gillar att duka :)
Och snart är det ju 6 juni BLÅGULT !














Och vår lilla modell Ebba som testa solbrillor från Hagaoptik som vi säljer på Shell .






                                 Foton Emelie

Tack snälla  Emelie för du följde med oss denna dag på en fika :) 

Just nu är det vattenpåfylling på gång hemma
i poolen då vi har ca 30 gr ute och sol :)
Mannen har semester så det händer en del nu ute på pooldäcket 
och i kväll ska lampor upp runt poolen .




Passa även på att tävla inne hos  Tolis inredning för det ska jag nu :)

Denna kan man vinna den skulle vara en perfekt födelsedagspresent  till mig :)

Så håller tummarna nu !


                                Bild lånad från Tolis inredning

 







Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Härligt med pool :-)

Bilderna blev jättefina!

2011-05-31 @ 21:26:31
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Helene Langborg

Pooldäcket blev ju kanon!



Kommer snart och kikar!



Kram Helene

2011-05-31 @ 22:39:25
URL: http://ullevidsdal.blogspot.com
Postat av: Tess

Å vad skönt med pool! Ni verkar ha det så fint och mysigt hos er. Jag kanske ska till gekås om några veckor faktiskt!

2011-06-01 @ 09:35:03
URL: http://www.egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: