Köksrenoveringen

Här hemma går köksrenoverigen fram sakta med säkert :) Vi hade bestämt att det fick ta lite tid då det 
är många timmar torktid mellan varven .Men snart så börjar det bli klart .
 
 Nu är det bara en ny bänkskiva som vi väntar på medans panelen vi ska bakom spis ligger på tork då även den har målas med en färg som tåls att tvätta av .  
 
Så för en ganska billigt peng blev det ett helt nytt kök av det gamla :) 
 
Annars flyter vardagarna förbi med en himla fart här hemma men försöker njuta en hel del framför brasan .när jag har ledigt .Lyssnar en hel del på ljudböcker en skönt sätt att koppla av, då jag ganska svårt annars att ta mig tid till det annars . 
 
 
Har även varit och sett filmen Ted Gärdestad  en toppen film som jag gärna kan se flera gånger .
Och för några år sen tryckte jag upp en rullgardin med texten .Det är för oss solen går upp :)
 
 
                                                                  Foto Pysseliten 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: