Pollinering & drömfångare

 
 
Oj vad tiden går ,som ni redan sett är jag inte så aktiv på min blogg utan
lägger lite inlägg då och då .Men kul att så många kollar in i mellan varven .
För ett par månader sen plocka jag in mitt citronträd från altan och har fått ca
30 tal blommor på det .Så fick tips av Ullevidsdal  att jag måste pollinera blommorna
med en fjäder eller pensel :) Så håll tummarna nu att jag får frukt på det .
 
Annars händer det inte så mycket här hemma ,men som vanligt byter jag färger mellan rummen .
När detta kort togs för några veckor sen så var det bara brunt vitt och svart i vardagrummet men nu
med lite turkost med kände att jag måste få in färg :)
Dotter Ebba har börjat fixa lite i sitt sommarrum där hon brukar flytta ut i april .Så just
så håller hon på att måla en drömfångare på väggen i rummet :)
                                               Lovar mera bilder när det är klart :)
 
                                                         Foto Pysseliten
 


Kommentarer
Postat av: Helene

Du kommer säkert få citroner.
Jag fick det andra året på min miniplanta :-)

Häftigt med drömfångaren på väggen!

Kram Helene

2014-03-05 @ 19:54:12
URL: http://ullevidsdal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: