Enkel påskdukning hemma

I helgen som var starta vi lite påsk hemma :) Så på lördagen blev det en lätt påsk dukning
i grönt och vitt .
 
 

Jag gjorde även en enkel kladdkaka som jag bjöd mina barn på .
 
Jag brukar inte krångla till det med massor av bak ,utan en kaka eller lite chokladpudding går bra :)
Eller inte varför vispa lite grädde med karamellfärg i gult till ett par muffins snabbt och gott :)
 
Det roliga är att få träffas och umgås till påsk :) Så nu är det dags att pynta lite på altan.
 
 
                                   Och visst är det HÄRLIGT att börja plocka in kvistar  nu .
 
                       Här kommer även tips på dukningar från förra våren hemma
 

                                                     Så ha en GLAD-PÅSK på er !
 
                                                          Foto Pysseliten
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Linda

Så fint hu gjort! Glad Påsk på er!
Kram LInda

2014-04-17 @ 22:21:13
URL: http://www.seved1.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: