DIY barntavla

Nu var det några veckor sen som jag var inne på min blogg igen . Men det känns inte
som tiden räcker ,då mitt lilla barnbarn  och familjen kommer först :)
Men när jag får tid lägger jag in ett inlägg då och då .
Här hemma har det pysslas lite ,då vårt lilla barnbarn snart ska flytta in i sitt rum
och då ska få en lampa som mannen här hemma har sågat :)
 
 
 
Även en av mina vänner fyller snart är så passa på att överraska henne med .Så hoppas
hon blir GLAD :)
 

Nu ska här ut i trädgården ett varv ;)
 

                                                    Foto Pysseliten
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka fina lampor din man har fixat, dom blir säkert jätte glada!

2014-04-28 @ 20:22:19
URL: http://hemljuvligahem.blogg.se
Postat av: Lisette

Vad mysigt med massa hjärtan! :)

2014-05-01 @ 17:06:38
URL: http://www.lisettes.webblogg.se
Postat av: Helene

Men vilka fina lampor! Du har ingen bild på hur de ser ut när de lyser?? Eller råkar ha några bilder på hur de är gjorda? :)

2014-05-04 @ 10:47:42
URL: http://attgoraengote.blogg.se
Postat av: ammi berglund

Vad fint du gör det. Såg en kudde med en uggla på i din hall. Vart köper man den?

2014-05-18 @ 11:26:02
Postat av: Anonym

Hej! jag hamnade av en slump på din blogg.. å sen är jag fast ! Du fixar å donar så fint i erat hem!!!
Såg att du och din man har gjort så fina "hjärt lampor"
Vill så gärna ha/göra en sån.. Tänkte kolla med dig om du har lust att dela med dig lite hur man går tillväga ? Med vad har du fäst själva hjärtat och lampan med?
Vilka mått har du gått efter?
Tacksam för svar :)
Med vänlig hälsning, cattis

2015-07-10 @ 01:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: