Sommar tider hej hej :) & kvällens lilla påskdukning

Glöm inte att ställa fram klocka inatt ,då vi änligen får sommartid igen .
 
Här hemma har det fixats för fullt till kvällen då snart mannen och sönerna
kommer hem från jobbet då alla 3 jobbar 12 timmars .
Duken är en gamla gardin som jag fick när min mormor gick bort i höstas .Och under den ligger ett vanligt lakarn .
Tallrikarna fynda jag på Gekås :)
Så nu ska här ätas lite smörgåstårta som jag fixa igår kväll :) Ha en bra påsk ..........
 
                                     Foto Pysseliten
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: ejp

mums tårtorna ser goda ut.GLAD PÅSK

2013-03-30 @ 20:54:24
Postat av: Anna N

Såg att du hade länkat till min blogg, det tackar ja för :-) fin dukning som vanligt

Postat av: Åse - Interiörguiden

Du och dina fantastiska smörgåstårtor! Finns det något godare!

2013-03-31 @ 14:56:04
URL: http://www.interiorguiden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: