trött på ................

Nu är jag så trött på att bara ha vitt i datarummet .Jag skulle vilja ha någon fototapet
med liv i .Detta rum har ju bara målas över med vitfärg .Fördelen med vitt  är att man kan
göra sina färgbyten ofta :) men ser ofta på mina bilder att jag gärna plockar in för mycket
i rummet :( rörigt värre
 
Här för några år sen då min vän måla en blomma på väggen ............
 
 
 
Nu har jag bara vitt i detta rum hemma ,men känner att det är så trist .
Orkar jag ska jag fixa till det lite imorgon ,får rota fram något gammalt i skåpet hemma:)
Och hoppas på att jag inte rör till det med för mycket saker igen .
Skulle helst vilja byta golv till vitt och sätta upp en fond ,så vi får
väl se vad som händer .Jag har ju fortfarnade mina 3000 :- kvar att handla med
som vann på Ellos :)
 
Som jag vann på denna bild .......
                                                    Foto Pysseliten
Och lite rosa skulle kunna passa ett tag :)
eller varför inte den här fina gardinen som heter Elise,samma  som min vän :)
                                                       Bilder Lånade från ellos


Kommentarer
Postat av: Jessika

Det du kallar "rörig" inredning tycker jag känns som DU, pyssligt och detaljrikt. Jag tycke det är intressant att kolla in ditt hem eftersom jag själv gärna kan ske har det för "kalt" (något jag oxå ser på bilder ;)...dock har jag svårt att ha för mkt grejor själv, och kanske du är så att du vill ha lite mer detaljer? Tycker inte du ska känna dig stressad för att du upplever det rörigt på visa bilder, hemtrevnaden är ju a och o och den får du minsann alltid till!
Tack för ditt fina stöd inne hos mig, vi kämpar på nu och värst är väl att inte veta, men vi ska snart träffa läkaren och förhoppningvsi få veta lite mer.
kram å ha en trevlig lördag
/Jessika

2013-01-26 @ 18:48:05
URL: http://inredautreda.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: