Hemma gjorda elementskydd igen

 
Igår blev jag så sugen på att baka hemma .Suget efter godis börjar komma nu
efter 3 veckor utan .Så jag gjorde en rulltårta med hallonsylt och grädde s
som vi sedan tog med hem till lilla sonen till trefikat :)
 
Mannen har byggt  elementskydd som skulle sättas upp ,så nu är dom på  hemma hos dom .
Så här kommer en lite suddig bild innan .
Och nu efter ...............
Även i sovrummet  sattes ett upp :)
Fota även lite andra kort hemma hos dom med min telefon, så därför ganska suddiga bilder  .
Kaffe och Knäckebröd burkarna  kommer från Gekås .
Kitchen bokstäverna har mannen sågat till dom tidigare .
 
Lite nytt från Ellos ..............
 
                                                           Foto / collage Pysseliten


Kommentarer
Postat av: Emma

Oj 3 veckor utan godis, skulle jag aldrig klara, starkt jobbat:) Elementskyddet är riktigt snuggt lixom allt annat:) Ha det bra, kram emma

2013-01-21 @ 22:51:35
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: Camilla

Jag har själv oxå gjort eget Elementskydd. Men detta var mycket snyggare. O jag måste bara säga att jag verkligen älskar köket. Helt i min smak!!! :)

2013-01-21 @ 23:22:34
URL: http://Www.sedica.blogspot.se
Postat av: Catarina

Snygg lampa i köket !

2013-01-22 @ 06:44:15
Postat av: Alexandra - Pysselmaniker

Vad mycket snyggare det blev med elementskydd!

2013-01-22 @ 13:59:01
URL: http://pysselmani.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: