En sväng till sonen , firat en 50 åring & femgenerationer

Idag skulle min mormor fyllt år .Men hon gick ju hastigt bort i höstas :(
På detta kort, som är tagit 1989 är även min gammelmormor med då hon fyllde
90 år när det togs så här är vi femgenerationer .
Oj vad tiden går ....... Undra vart den tar vägen.
Idag har vi även firat en kär vän som fyller 50 år ,och jag fixa ett litet ljus
som jag sen satt lite blommor runt .
 
 
Sen har jag även hunnit med och simmat ,besökt yttligare en vän och
varit en stund förbi hos sonen .Där sonens sambo har gjort ännu ett nytt byte hemma :)
Kul att se alla hennes byten :)
Det senaste bytet satt upp hela 3 veckor.
Här även lite nytt från Gekås .
 
                                     Foto Pysseliten
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: fia

hej jag undar vart det gröna gardintyget kommer ifrån det är ju ngt sådant jag letar efter...

2013-01-24 @ 16:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: