Vill ha vår ...........sommar bilder av altan / uterum i alla färger

Ja vem vill inte det ? Här har det snöat för fullt i snart 2 dagar ;(
Och är jag hemma med magont ;( Tur nog har jag fått läkartid i efter middag .
då jag haft smärta i höger sidan av magen och lite feber .
 
Så nu måste jag pigga upp mig själv med lite sommar bilder hemmifrån vår
altan/uterum .Där vi snart kommer att kunna vara och njuta av vår och sommar :)
Men längtan är enorm just nu ,,,,,,,,,,,,,,,,
 
Jag flyttar gärna runt på mina möbler lite då och då .
 
Och byter gärna färger  ofta ;)
 
 
Ivår ska en ny brädvägg upp på denna vägg ,så det blir lika som den andra väggen ;)
Väntar bara på värme och sol först ,
 
Så hoppas på värme snart så jag kan börja städa av där ute ,och då bilder det nog lite grönt att
börja med :)
 
 
för sommaren är ............
                                                                 Foto Pysseliten
 
 


Kommentarer
Postat av: Annika

Hoppas det inte är nåt allvarligt.
Själv är jag hemma med kristallsjukan.

Pst jag längtar inte till våren än :)

2013-02-07 @ 12:09:47
URL: http://avantgirl.blogg.se
Postat av: Jessika

Tack för en riktig vitaminboost i form av dina färgsprudlande bilder. Nu längtar man efter sommar.
(Pst, den svarta-cerisa kombon tycker jag är så läcker!)
Kram kram

2013-02-07 @ 12:47:48
URL: http://inredautreda.blogspot.se/
Postat av: Catarina

Hoppas att det ordnar sig med det magonda , och att det inte är något allvarligt.
Krya på dej !

Efter denna underbara bildkavalkad så längtar jag ju ännu mera nu efter våren.
Tänk vad härligt med den första solen som börjar värma så skönt.

2013-02-07 @ 21:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: