Tårta med hjärtan & duka med hjärtan

 
Fortfarande har jag inte smält att min blogg är med inne på Hus & Hem ;)
Och jag är så glad att så många röstat på mig :) Mitt självförtroende på det jag gör
är ju inte alls det bästa .Men vet att många av mina vänner tittar in ofta :)
och gillar det jag gör . Bilder kan säga mera än text i många fall .
 
 
 
 
 
I morgon är det alla hjärtansdag så jag vill dela med mig med en enkel Cheesecaketårta jag gjort.
Då jag smält helt vanlig Marabou choklad i en sillicon form som jag lagt som garnering .
 
 
Jag kolla runt lite hemma och såg att jag har en hel del hjärtan framme just nu i vårt hem .
Och som vanligt har mannen hemma gjort ett par av dom ,resten är shoppade på Gekås
och lite presenter jag fått .
 
 Och varför inte duka med hjärtan imorgon hemma :)
 
 
 
 
                                           Så jag önskar er alla en bra Hjärtansdag imorgon :)
                                                               Foto Pysseliten
 


Kommentarer
Postat av: Rose-Marie Holmgren

hej. Vill bara säga att jag röstat på dig i tävlingen. Jag följer din blogg varje dag :-) du har verkligen inspirerat mig med många saker. Älskar allt vad inredning heter...och vi har ju samma smak. Hoppas du vinner tävlingen o snälla sluta inte med din blogg. Mvh Rose-Marie

Har ingen blogg men du kan finna mig på min mail. [email protected]

2013-02-13 @ 21:45:24
Postat av: maria

hej! har läst din blogg i ca 3 år & jag tycker mycket om den! hoppasdu vinner!!!

2013-02-14 @ 07:42:48
Postat av: Jessika

Så mycket fina hjärtan du inspirerar med!
Din blogg är mysig, unik och full med pyssel (både av dig och maken men det är väl ändå du som r hjärnan bakom det mesta?)
Vad kul att bli nominerad så där, grattis!
kram kram

2013-02-14 @ 12:48:46
URL: http://inredautreda.blogspot.se/
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Grattis till nomineringen! Superroligt!

2013-02-16 @ 08:47:37
URL: http://homeanddesire.blogspot.se
Postat av: Malin Inspiration & design

Grattis till att du är med i Hus & Hems tävling! Det är du värd. Stort lycka till! :) Kram Malin

2013-02-16 @ 21:59:22
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej igen! Nu har jag röstat på dig och håller tummarna. :)

2013-02-16 @ 22:04:29
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: