Sytt , smoothies & söndagsdukning

Efter att nu varit hemma sen i onsdags, så nu börjar rastlösheten komma.
Har inte haft någon inspration alls eftersom jag fick åka till sjukhuset där
läkarn hitta inflammation på tarmen .Så har haft en hel del smärta i  magen .
Men det börjar ge med sig nu :) Men äter bara flytande, så dagen frukost blev en
blåbärssmoothies .
 
Så  idag har jag varit så pass pigg så symaskien åkte fram :) Det var ju ca 14 år sen jag sydde
barnkläder ,så det blev ett litet fel på brallan som syddes ...... har visst lagt av mig :)
Men men vad gör det .......... Nästa gång jag syr ska en tvillingnål inhandlas .
Det är ju ännu ett tag kvar innan jag ska bli farmor :)
Felet som blev var muddarna :(
 
Mannen har även satt upp tavlorna som var i data rummet i hallen .Då jag tyckte det var
synda att bara lägga dom på vinden .Och en ny tavla och ett hjärta har kommit upp ;)
Mina tre hjärtan i bakrunden syns med på bilden :) Då dom kommer hem ikväll till
oss och äter söndagsmiddag .Men för min del blir det soppa .
 
Söndagsdukningen är redan fixad ett gott tecken på att jag börjar friskna till :)
 
                                                     Foto Pysseliten
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken smart vas! Har du bloggat om den förut? Vore trevligt att veta vart du köpt den :)

2013-02-10 @ 22:26:24
Postat av: Tina

Åååh, såklart att du kan sy barnkläder oxå!!! :) Stoff & stil har ju så mkt fina mönster och tyger...

Kram kram!!

2013-02-12 @ 19:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: