Snart hos Rusta & ministege

Väntar och väntar på att Rusta ska få hem denna fina matta
 Isa Rusta upp blogga om den i december att det ska komma i vår .
 
                                 Bild lånad från Isa rusta upp
Har varit inne på Rusta några gånger så har fått besked om att den
kommer in under februari .Då kommer den att shoppas hit hem :)
 
Rusta har en hel del plastmattor och gillar kvaliten och framför allt priset .
 
Något annat jag väntar på är ju även att jag ska bli farmor :) Men det är ju ett tag kvar än
men nu börjar babyrummet bli klart .Mannen har gjort elementskydd även till detta rum .
Då det döljer dom fula elementen .
 
 
Och sonen har byggt en stege till den lilla som väntas komma :)
                               Bildern Lånade från sonen / sambon
 
Idag vill jag även tipsa om en ny Smoothies då jag fick receptet av en vän
på Ica på bloggen johannasnaglar se Här  
 
Mango
passionfrukt
banan
Och vaniljyoghurt
 
Och sen såg jag att jag fått en fråga om vart jag köpt denna lilla vas .
Den inhandlades på Bolagret när det fanns .
                                                      Foto Pysseliten
 


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tokgillar också plastmattorna från Rusta och just den du visar är ju jättesnygg :-) Den måste jag hålla utkik efter!

Vilket jättefint barnrum ditt blivande barnbarn kommer att få! Elementskyddet ger en helt annan känsla i rummet.

Kram Anna

2013-02-11 @ 19:02:11
URL: http://tomteboanna.blogg.se
Postat av: Helene

Gillar tapeten hos den lilla!

Kram Helene

2013-02-12 @ 07:15:12
URL: http://ullevidsdal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: