Rösta på din blogg favorit

Idag när jag logga in på fejjan fick jag se att bloggaren Ullevidsdal  hade
röstat på mig inne på Hus o Hem .Hade inte ens en anig om att jag var nomenerad .
Jag som inte ens kan stava rätt ,och har svårt att skriva så det ser bra ut .
Men som sagt jag pysslar ju en del hemma .Och har en super man som uppfyller
många av mina ideér :)
  
Och känner mig stolt när jag läser moteveringen inne på Hus & Hem
 
Med sina städiga hemmabyggen med en billig peng och med sina ivriga byten i olika färgskalor i sitt hem,
är hon för många en insprationskälla."

 Ofta känner jag att blogg lusten tar slut då jag bloggat hela 4 är snart .

Men detta peppa mig igen att köra på med bloggen :)

Så tack ALLA som är inne och kollar .Jag hoppas jag forfarnade kan insperera lite då och då .

Och om ni känner att ni vill rösta på mig så se Här Pysseliten är namnet :)

 

När jag börja blogga så var det just att vi fixar en hel del hemma själva med enkla

medel .

Så här kommer en hel del bilder på hemma saker som vi gjort .

Som jag tidigare haft på bloggen ,

Elementskydd

Gamla brickor som jag målat och satt kontaktpapper på .
Mannen har sågat hjärtan till dom gamla Ikea stolarna ;)
Målat om en byrå .
Sytt lite kuddar .
Bricka igen .
Mannen sågat häst av Mdf till vår dotter när hon var lite som sängskydd .
Bord till ute rummet -
vedbänken och hjärtlampan
 
Mina lampor ........
bokhusen  som blev sängbord ,,,,,,,,,,,,,,
mannes bokstäver som han sågat  åt mig :)
sonens soffa vi byggde av lastpallar ......
tryck på tyg ........
 
 
sytt om gamla dynor .........

 

                          Nu får det räcka för idag med bilder hoppas ni vill titta in igen :)

                                                         Foto Pysseliten

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Helene

Klart att en så inspirerande blogg som din ska bli nominerad!

Nu håller vi tummarna:-)

Jag länkar på min FB!

Kram Helene

2013-02-12 @ 19:56:15
URL: http://ullevidsdal.blogspot.com
Postat av: Doris Larsson

Hej. Röstat på din blogg :-D håller vi tummarna!!
Förstår att du känner så efter fyra år. Jag ska berätta dig en liten historia : för två år sen hittade jag din blogg o redan då fastnade jag med allt fint o inspiration man fick. Efter det byter jag färgen ofta här hemma och tittar efter fynder på affärerna:-D
Tack för allt fint du delar med dig !!! Kram

2013-02-12 @ 20:19:31
Postat av: Linn

Tkr att ni kan sadla om och sälja alla fina grejer ni tillverkar så även vi med tummen i näven kan få fint hemma ;)

2013-02-13 @ 11:31:17
URL: http://qaskiz.blogg.se
Postat av: Annika

Kul! Då får man in och rösta nu :)
Kram

2013-02-13 @ 14:47:29
URL: http://avantgirl.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhh så skoj! GRATTIS, fixar ett inlgg i morgon där jag ber folk rösta fram dig :-D <3 KRAM

2013-02-13 @ 21:08:25
URL: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: