hemklickat från Ellos

Idag har jag klickat hem lite nya saker från Ellos av presentkortet jag vann där i julas! 
Ebba kommer att få en ny vårfärg i hennes rum.Fotona är lånade från Ellos  .
 
 
Även köket kommer att få nya gardiner som heter Elise som min bästis :)
 
 
Och hallen kommer att få en ny matta i grått.
 
 
 sen har jag även bestämt mig för att välja denna bilden som fototapet till datarummet!
Då min dotter Ebba har tagit  bilden  som jag är helnöjd med.Men kommer välja
den i svartvitt till datarummet .
 
 
 
 
 
 
                                                              Foto / collage Ebba


Kommentarer
Postat av: Annika

Det kommer bli jättefint!

2013-02-08 @ 23:11:23
URL: http://avantgirl.blogg.se
Postat av: ejp

Hej Eva hoppas att du mår bättre jätte snygga grejer från ellos.Snyggt träd men jag skulle kanske ta järnvägen den ebba hade i mobilen.

2013-02-09 @ 18:52:14
Postat av: Anna

Åh! Så snyggt!! Men kommer mattan oxå från Ellos? Hittar den inte....

2013-02-09 @ 22:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: