Fixa din egna lampa .

Genom åren som jag har haft min blogg så har jag
 
gjort en hel del lampor .
 
Denna lampa är super enkel att fixa ,med en badboll garn och tapetklister .
 
Och varför inte göra den som en stående lampa som jag hitta inne på interiora se här
En sida som jag kommer att kolla igenom mera, då dom har en hel del barnsaker ;)
                            Bildlånad från Interiora
 
Annars kan man ju göra egna lampor lätt med tex det här som jag bara tagit
ett helt vanligt underlägg .
 
Och dom här är lite svårare att fixa själv då jag lät mannen såga dom åt mig .
eller varför inte bara måla om en ful blekt skärm i en ny färg :)
Den
här fixa jag till med lite hårdplast där jag limma på tyget .
Elller varför inte göra denna fina lampa som inne på bloggen candore pyssel & inredning
 
 
                                                      Bild lånad av Johanna


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag är otroligt imponerad av allt fint du gjort! Fantastiskt duktig är du. Vi kanske kunde bjuda in dig till butiken på en pysselkväll? Det vore verklgen kul :-) Ha en bra dag! kram

2013-02-05 @ 10:09:11
URL: http://lotenlind.blogg.se
Postat av: Caroline

Jag hittar alltid så fantastiska tips på roliga saker att pyssla med hemma när jag kikar på din blogg! Såg att du lagt upp bild på lampor du gjort med hårdplast.. Vart kan man köpa själva plasten, eller vad är det för sorts plast? :) tack på förhand

2013-02-06 @ 19:16:09
Postat av: Johanna / Candore

Åh vad roligt att jag fick vara med på ett hörn! Tack! Vilken bra samling lampor som du skapat. Det är ju det som är så roligt med att blogga, att man kan gå tillbaka och se allt man gjort. Ha en riktigt bra kväll! Johanna/Candore

2013-02-06 @ 20:17:44
URL: http://candoredesign.se
Postat av: Jessika

Vilka underbara lamptips!
Hoppas såklart gårdagens besök ledde till något och att du börjar må bättre snart!
Kram kram!

2013-02-08 @ 08:26:31
URL: http://www.inredautreda.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: