Inspration

Visst är det härligt att bara få sätta sig ner efter jobbet och se Bygglov .
Allt dom gör blir så himla fint .

Denna vecka kunde man se hur fint dom gjorde hos ett familj
utanför Östersund .Se Här


Här hemma kör jag med min lilla Willy :)) (Mannen ) som till morsdag
då jag önska nya lampor till Ebbas rum .Lovar en bättre bild senare .



Så sågen åkte fram en kort stund då även svärmor fick en lampa :)

Av bara virke som blivit kvar av bygget hos stora sonen .






Tdigare har mannen gjort en hel del lampor till mig här hemma :)














                                              Foto Pysseliten







Kommentarer
Postat av: Cicci

Hej!

Jag undrar lite över vad det är för typ av panel ni har använt till tv-väggen?! Planerar själv på att göra en i sovrummet och en i vardagsrummet och söker efter alternativ till pärlspont.



Trevlig blogg! :-)

2012-06-21 @ 08:37:53
URL: http://www.vabeln7.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: