Altandäcket

Finns det något skönare än att sätta sig framför datan en stund :)
Idag har jag varit igång sen halv sex först jobb ,sen järnet hem till min pappa
som jag hjälpt med att sätta upp gardiner och tvättat fönster . Så nu har han sommar fint :)

Så idag blir det bara några bilder från altan igen ,vet att det blir tjatigt men men
Igår måla mannen stolparna på det lilla hörnet .

Innan ...............





Efter .................




 
Och tack så jätte mycket för komentarerna om steghyllan den vart
jag jätte nöjd med :)





Och inne på altan är jag så nöjd med dom fina björkarna  som vänner fixat åt mig .



                                              Foto Pysseliten






Kommentarer
Postat av: Maud

Du inspirerar massor;) underbara bilder på dukningar, altan mm!

Har best en loungesäng från Rusta o den kommer på fredag;) jippie!

Har även köpt mig en liten! pool som jag kan svalka mig i när värmen kommer tillbaka...jag har 5 veckors sem o guben jobbar så gott som hela sommaren pga jobb byten mm;( hoppas få min sista vecka ihop så vi kan åka till underbara Grekland igen, va ju i april o firade makens 50 årsdag men behöver nog den veckan ihop igen;)

Kramar

mitt eget bloggande e helt dött...FB och Instagram har tagit över;)

2012-05-30 @ 08:16:33
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: TC

Åå dom där hjärtstolarna är ju såå himla söta =) O steghyllan var riktigt fin med =) Hoppas du får en fin dag =)

2012-05-30 @ 14:18:44
URL: http://theresreiman.blogg.se/
Postat av: TC

sv. Ja verkligen =)

2012-05-30 @ 14:44:08
URL: http://theresreiman.blogg.se/
Postat av: Doris Larsson

Hej alltid lika fint:-) du inspirerar massor!! Kram

2012-05-30 @ 20:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: