Städdag och ett färgbyte

Idag skulle vi ha fixat ute i trädgården .Men när inte solen kom fram så vart det
innestädning . Det är det bäst med att vi jobbar som gör är att vi kan hjälpas
åt hemma och få mera tid över till annat kul.Och finns det något härligare att få
plocka in lite blommor / kvistar efter en städning hemma :)



Så det vart ett lite byte på lilla toan hemma idag . Och så passa på att att ta fram den nya
tvålen jag shoppa på vår semesterresa visst är den söt ?







Och den lilla hyllan i plast kommer från mitt jobb som skulle slängas .
Perfekt att ha saker i inne på toan .





Och sen var det längesen jag baka något hemma ,så gjorde moccarutor och
åkte  till en vän på fika innan jobbet .






         
                              Vad har ni gjort idag ?


                                  Foto Pysseliten


Kommentarer
Postat av: Ejp

Hej Eva

Jag har jobbat hela dagen,hämtat min nya bil,handlat,läga in en tvätt i maskin,laga lite mat,dra fram dammsugaren och dra ett varv.Pust nu får det vara bra för i dag.Skulle målat lite grejer men har inte någon lust i kväll.Kram Ejp.

2012-03-28 @ 19:13:25
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhhh så söt gristvålen var :-D Gillar även den rosablommande kvisten, du gör jämt så fint. Gillar dina detaljer <3 KRAM

2012-03-29 @ 08:36:30
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Carro

Va fint du gör Eva!! :-) Gillade verkligen stolarna i inlägget nedanför! Vilken fantasi du har med allt:-)

Längtar nu tills våren sätter igång ordentligt och sommaren kommer, är säker på att de kommer komma massa fint att kika på här då:-D

Kram

2012-03-29 @ 09:21:33
URL: http://Frokenelinan.blogspot.com
Postat av: Sofia - Lite om inredning

Härligt att plocka in lite blommor!!!

Har jobbat, varit med barnen och sen slappat. :) Nu sova!!

Kram

2012-03-29 @ 23:17:09
URL: http://liteominredning.com
Postat av: Evalena - bakeandfun

bakat vaniljkakor ;) hörrö, ska du till gekås något mer innan jul? hojta till i så fall, jag ska skicka efter en liiiiiten grej ;)
kram

2012-11-18 @ 22:10:37
URL: http://bakeandfun.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: