Vindsröjning

Idag har det  bara varit röj dag först en sväng till min mormor som
gick bort hastigt förra veckan ;( Där var mamma moster och morbror så
jag fick med mig ett par minnen hem .
Sen vart det vindsröjning hemma .Och gissa om det vart fullt med skärp .
Jag har så svårt att slänga saker .Men det vart ett helt släp fullt ;)
Så nu känner jag mig så nöjd med att ha en fin vind och turen att vi
gjorde det då Antecimex kommer nästa vecka för en årlig besikning av huset .
 
Så idag blir det bara lite semster bilder från ett underbart fint Varberg där vi var
förra veckan med vänner .
 
 
 
 
 
 
 
                                                       Foto: Pysseliten & Ebba


Kommentarer
Postat av: Louise

Beklagar :(
Så fina bilder & vad skönt att ha städat vinden. Det hade vi oxå behövt.
Ha det bra kramar

2012-07-31 @ 23:01:36
URL: http://www.stylinghouse.blogg.se

Hejsan nu kan vi handla mera på Gekås när ni har varit duktiga och rensat vinden.Snygga fotomodeller på bilden.Mvh ejp

2012-07-31 @ 23:23:58
Postat av: Annika

Ändå skönt att rensa upp. Jag rensar massor på semestern nu. Skönt :)

2012-08-01 @ 16:09:42
URL: http://avantgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: