Badrum ,bloggvän & ordning och reda

Idag har jag hunnit med en hel del först en långpromenad i det fina vädert
imorse .Sen förbi och en vän på frukost .Och vidare hem där en bloggvän hälsa på
nämligen Dansbandsfrun som har bytt blogg till bakeandfun.

Så vi fika och prata massa ;)))Och titta in på hennes på bakverk hon gjort här

Jag fuska idag och gick förbi fiket hemma och köpte färdig kaffebröd .







Sen följde jag med en vän och köpte barumsinredning till deras badrum som nu ska
renoveras med hjälp av mannen och hennes man .Och idag såg jag att vårt barum vart färdigt
för två år sen .Och hur jag bytt färger i det under åren :)Vilket  jag vet att vännen drömmer om :)

Så här ser det ut idag .........



Och innan var det rött till jul .


Och sen har jag bytt mellan varven i olika färger efter årstider .













Och det bästa av allt är bastun den är GULD värd den här tiden på året .


Och många frågar vart har du allt ??? Jo i mina godislådor från jobbet
där förvarar jag en hel del smått .Och titta vad min vän har gjort med godislådorna
till deras grabb .Snacka om ordning och reda .








                                              Foto Pysseliten



Kommentarer
Postat av: Evalena - bakeandfun

Å jisses vilken kanongrej med godislådorna!!!

Här är en som behöver sortera sitt lego så hans mamma slipper kliva på bitarna överallt ;)

sov gott o tack för länkningen! ;)

kram

2012-01-03 @ 22:10:51
URL: http://bakeandfun.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så smart att sortera i godislådorna! Å tack för länken till bakandefrun, har kikat i i hennes tidigare blogg från å till, men "tappat" bort den, så TACK! KRAMIS <3

2012-01-04 @ 08:04:33
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Åse - Interiörguiden

Vilket superlyxit och fint badrum ni har! Smart lösning med godislådorna.



Kram

2012-01-04 @ 08:22:01
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: AnnaE

Hej!

Himla lustigt det här! Jag blev tipsat om din blogg från en jobbarkompis till mej. Och fick se här att du är vän med Dansbandsfrun...Den bloggen har jag följt..:) Världen är bra liten! Trevlig blogg du har förresten!!



AnnaE

2012-01-06 @ 19:01:27
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: