Vår i tidningarna Och massor bilder grönt

 
Missa inte att läsa Äntligen hemma och Leva och bo idag .
Då man kan se att det redan är vår i många av dom, färgerna tänker jag på då :)
Grön verkar bli en het färg i vår .
 
Annars är det rätt mycket natur än som är hett .
Turkost är även en färg jag gillar .
                                                       Bilder från Leva & Bo
 
Här kommer  mina egna gamla bilder av lite grön hemma hos oss genom tiderna
.
 
            
           Nu blir det till att rusa iväg till jobbet ,då vi även har 4 gr varmt ute :)
 
                                                 Foto Pysseliten


Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Grönt är en färg som jag aldrig tröttnar på, den får säkert komma in till mig när det blir vår igen. Men än får julen stanna kvar ett tag, jag tillhör den gamla stammen med jul in dagarna innan julafton och jul ut vid Knut! :)
Gott slut och Gott Nytt...

2012-12-30 @ 17:45:34
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Pysselmaniker

Underbart om grönt blir en poppis färg i vår, jag älskar grönt!!! Då blir det lätt att hitta många saker i favoritfärgen ;)
Och dina duktningar är ju sååå himla fina! Underbart fina bilder.

2012-12-30 @ 18:12:01
URL: http://pysselmani.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: