In med våren :) & fredagsdukning hemma

Eftersom jag har varit ledig idag har jag städat bort julen i köket .
Så skönt att få bort det röda ,och in med lite beige denna gång .
Då jag har gardiner som legat nästan 6 år utan att haft dom uppe .
Svärmor sydde dom här åt mig till vårt storarum för längesen sen
har dom bara legat hemma . Men idag åkte dom upp i köket .
 
Kuddfodralen har jag lyckas knycka av dottern Ebba, då hon vann dom på julklappspelet :)
Det känns lite luftigare i köket nu med  den ljusa färgen .
 
Och dom små enarna har fått flytta in i nya konservburkar .
 
 
Och här hemma laddas det med en middag innan LHC:s
 hockeymatch .
 
                                      Foto Pysseliten
 


Kommentarer
Postat av: Maria

Ni har så fint hemma :-)

2012-12-28 @ 17:40:20
URL: http://cupcake.blogg.se
Postat av: Linda

Jättefint! Var har du köpt den svarta skänken vid kaminen någonstans?

2012-12-29 @ 09:41:33
Postat av: ejp

Hej Eva nu blir jag sugen att måla våra köksmöbler också men jag får inte vara i garget nu för lilla bilen står där får vänta tills våren. Får ta och måla kontoret så länge.Kram och Gott Nytt År

2012-12-29 @ 16:09:24
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Grattis til ldin vinnst på 3000 kr! Så skoj, å dig väl unnt, å dessutom fint i ditt kök, är som så sknt att få bort julen, ljsut å fitn! KRAM

2012-12-30 @ 10:25:26
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Ann

Åh va fint Eva, var har du köpt ljuslyktorna i glas med ord på? Köksbordet?
Kram och gott nytt 2013

2013-01-02 @ 15:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: