70% på bolagret

Hej på er! Nu har så många tjatat på mig att jag måste göra ett inlägg :)
Kul att så många saknar mig. Idag vill jag tipsa er om att bolagret har 70%
(sista dagen imorgon , sorligt nog för det är en affär jag gillar)
 Jag hittade en hel del  saker som jag bara inte kunde låta bli.

Tack för tipset Sofia på bloggen Lite om inredning !! 










Klockan var mitt bästa fynd , innan kostade den 399:- och nu 120:-
Nu är det dags för en fika i uterummet , där jag även har bytt färg :)



Och så hoppas jag att ni får en bra helg och valborg!



Och vad kan väl passa bättre än denna fina bilden som min dotter Ebba har tagit?
Vill ni se mera bilder kan ni klicka in här :)



Kommentarer
Postat av: ewasgalleri

Vad mycket fint du fyndat

Jag har missat utförsäljningen

Men imorgon bär det av till Ullared

Ha en skön helg

2012-04-27 @ 21:12:25
URL: http://ewasgalleriochhem.blogspot.com
Postat av: Sofia - Lite om inredning

Åh vad mycket fina grejer!! Mattan var ju extra snygg... hihi... ;)

Själv har jag inte kunnat åka till Bolagret, har alldeles för långt dit... trodde att det skulle gå att shoppa på nätet.. men icke.. :(

Trevlig helg!

KRAM!

2012-04-27 @ 22:14:22
URL: http://liteominredning.com
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ebba är så duktigt!!! Fina bilder <3 Å så fint ni gör ute, turksot på altanen känns verkligen sommar svalt och fräsht! Du inspirerar som alltid <3 KRAM

2012-04-29 @ 21:50:39
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: