Väntar kaffe gäst :)

Sitter och väntar på en att en vän ska dyka upp på en kopp kaffe :)



Hitta ett gäng astrar i min lilla drivbänk som jag plocka in ,höstens sista .



Kör på med den enkla varianten med kaffe .



Sitter även och kollar runt lite på elemenskydd till vårt storarum
hitta ett som jag kan tänka mig Här



                                 Bild Lånad

Men vi fundera på att göra det själva .Fönsterbrädorna ska även dom
kläs med kontaktpapper i vitt . Tror det kan bli bra :)



Vi klädde om den vi hade i sovrummet för ett tag sen .





                                                     


                                Foto Pysseliten




Kommentarer
Postat av: Lotta

Nu blir jag så sugen på dina fikastunder, att jag nog snart överväger att flytta ;-)

Tack för tipset om elementskyddet:-)

jag letar också.... Har hittat ett liknande som också var riktigt fint.

kramis

2011-09-28 @ 17:58:37
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Marika

Tack underbara du:)... Dom va inte dyra heller så det blir nog dom i hallen:)tack ännu en gång <3

2011-09-28 @ 18:19:52
URL: http://marika79.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Pysseliten: Tack, vad snäll du är! Man vill ju inte tjata ut er. :) Gult är verkligen en favvo! Jag har ju haft det ganska länge nu i vardagsrummet och inte tröttnat. Men nu har jag blandat in lite lime/ senapsgult också, så då känns det lite mer "höst". :) Jasså, har ni beställt en ny soffa? Nämen vad kul! Vad blir det för soffa? Du har alltid så roliga projekt på gång. :) Elementskydd beställde jag av gubben för flera år sen. Får se om jag har tur att få ett till hallen sen, där ett element är så dumt placerat. Ha det gott! Kram

2011-09-28 @ 21:17:58
Postat av: jenny (janethepain.se)

Oj oj vad gammal du är som inte fattar;) Nä jag skojar. Du får ett mail med alla uppgifter. Man sätter in pengarna på ett konto.

Hoppas allt är bra med dig. Kraam Jenny

2011-09-28 @ 22:23:59
URL: http://www.janethepain.se

Hejsan, ja element skydd det är ju bara ett måste, funderar i bland varför element ska vara sååå fula....men funkar gör dom ju i alla fall, bara man har luft i mellan...såg en tjej på en blogg i Danmark som målat det med massa olika djur, en baakgrundsfärg o djur, i sonens rum, det var jätte fint! men skulle inte passa hos mig// trevlig dag, kram

2011-09-29 @ 09:16:39
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhh så mycket härliga inlägg jag nu tagit igen, du inspirerar ständigt å förgyller min vardag ska du veta <3 KRAM

2011-10-03 @ 10:30:12
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: