mini trädet

Jag har en vän som vart så sugen på mitt träd så hon rita av
det från min blogg i miniformat :) Hon kunde ha fått mallen av mig men ville
göra ett eget,och kolla så sött det blev :)

Så nu får jag nog tigga mallen av henne .






Och på tal om träd så flyttar jag ju runt en hel del på dom ,och sist gick det vita
som mannen såga sönder ;( Jag hitta det på Pink Fridays blogg se här

 



Men som tur är finns det spackel så nu är det  fixat . Så nu ska det bara slipas och målas .




                                                    Foto Pysseliten

Det ska sen upp i Ebbas rum med en ljusslinga bakom + att jag var tvungen att klicka hem
dom här små Ugglorna inne hos Jenny med bloggen Jtp -Design
Som kommer sitta i trädet :)

  Bild lånad från Jtp-Design


Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Jättesöta! Fint med trädet med.

2011-09-29 @ 09:44:01
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Marika

Jag målade av min på fri hand när jag kolla i EM katalogen. Hur gör ni på baksidan av träden för att få upp den på väggen? Just nu står min på golvet som den ha nu gjort i över ett år:) Visst är det bra och ha händiga män..

2011-09-29 @ 21:26:52
URL: http://marika79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: