Färgbyte och fynd

Idag känns det segt ,men men vi har hunnit med att städa förrådet
och jag har tvättat fönster och hängt upp mina oranga gardiner i köket .
Dom får duga till jag hittar något nytt :))Jag och Ebba var runt i stan en dag
i veckan då hitta jag lite fynd . Som jag hängde upp i fönstret .









Jag är så sugen på att lämna in möblerna i köket och måla dom vita .
Tror ni det går ? Är det någon som har gjort det ? skriv gärna och berätta .



Nu blir det till att slappa här hemma med att se filmen The TOURIST .



Den handlar om............

Den beskedlige amerikanen Frank (Johnny Depp) semestrar i Venedig, där han träffar den vackra Elise (Angelina Jolie) som bär på en mystisk hemlighet. Deras till en början lekfulla flört
förvandlas snart till en härva av farliga lögner och plötsligt jagas de av både Interpol, italiensk polis och ryska torpeder i denna nervkittlande internationella actionthriller.

Ni kan läsa mera vilka filmer som har premiärer på Videotoppen.se

                                          Texten är lånad från Videotoppen .se 

Men först ska vi äta en god kvällsmat i gröna hörnet på altan och hoppas på att solen inte går i moln  .






                                          Foto Pysseliten



Kommentarer
Postat av: mia

Hej Eva, fint som snus....färgglatt och somrigt! Är bordet lackat? Om bara lackat så går det....men dom tar ju bort den förståss...beror ju på hur du vill ha det vita......Mitt går inte att måla vitt, det är oljat och infettat med sesamngt vad det heter, Indiskt trä...men ekbord som är lackat går.....Lycka till och god fortsättning på sommaren, kram

2011-06-25 @ 18:07:34
Postat av: ewa

Det går säkert jättebra att lämna in dem på lackning, finns en firma i Kimstad och en i Söderköping som jag vet gör det

Ha en fortsatt skön helg

2011-06-25 @ 21:17:01
URL: http://ewasgalleriochhem.blogspot.com
Postat av: Sofia

Vi tänkte oxå först lämna in våra ekmöbler för vitlackering, men kände att vi hellre köpte nytt vitt och sålde därför ekmöblerna. :) Det ångrar jag inte!

Kram!

2011-06-25 @ 21:20:24
URL: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
Postat av: Tess

Den filmen var ganska bra tycker jag!

2011-06-27 @ 10:07:49
URL: http://www.egowar.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Guuud så läcker matta, vart är den köpt? Solskenskramar!

2011-06-27 @ 11:04:42
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: