Kör på med en fredagsdukning :)

Ja då var det fredag igen :) Och jag har turen att vara ledig .
Jag kör på med en dukning igen ( Inget tjatig va ?)
I söndags lyckas jag få hem dom stora barna och då är det mat
som gäller . Så det vart potatisgratäng grillad fläskfile & massa kantareller .
Och som vanligt duka jag på altan .



Har även flyttat in maskroslampan i vardagsrummet och den jag hade där
har fått flyttat ut på altan våga inte ha maskroslampan kvar där
eftersom det är papper och det börjar bli fuktigt ute .



Tack för hjälpen med namet på blommorna som ni sa var Japanska lycktor .






                                        Foto Pysseliten

Måste även visa er en så söt bild jag fick av min sons vän
då han lyckas fånga två ekorreungar på bild som klättra upp på
en ladgårdsdörr visst är dom SÖTA ?



                                            Bild lånad av en vän

                                                            Ha en bra helg .




Kommentarer
Postat av: Anneli Hedamn

Gud va fint du gör :), du ger mej massor av insperation, Ha en bra helg . Anneli

2011-08-26 @ 09:22:56
Postat av: Sofia

Du dukar så fint. :)

Hoppas allt är bra!

Kram!

2011-08-27 @ 07:12:12
URL: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
Postat av: Josefine

Hej!

Ville bara säga hur otroligt fin smak och underbart hem du har! Verkligen helt underbart!! Duktiga du!



Är otroligt sugen på dessa träd du har hemma och i uterummet, har du gjort dem själv eller är dem köpta?



Kramkram

Josefine

2011-08-27 @ 19:47:21
Postat av: pysseliten

Tack snälla Josefine Blir glad :) Min man har sågat alla min träd jag har hemma . Men det finns ett liknade att köpa på Em möbler men det kostar ca 3500:- Inget för vår plånbok så vi såga ett liknande själva :)Har ett vitt med i mitt stora rum



2011-08-27 @ 19:59:39
Postat av: Emelie - Mamman som älskar vitt

vilken härlig blogg och en fantastisk dukning! :)

fortsatt trevlig kväll

2011-08-30 @ 19:20:05
URL: http://njutensmula.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: