Tävlingar & Dukning


När jag var i Ullared hade jag ju tänkt handla en Tassimo kaffe maskin
men tänkte att jag kan ju testa att tävla och vinna en istället  . Så gör som jag
testa att vinna en inne hos Dahlarna som har en tävling där man just
kan vinna en sådan kaffe maskin .



Om jag skulle vinna en så bjuder jag Dahlarna på kaffe glögg och kexchoklad :)



I tisdags träffa jag ju en blogg vän nämligen Dansbansfrun vi fika i hela 4 timmar :)
sen besökte vi panduro där vi handla lite smått .Och bytte tips på vad man kan pyssla med .
Vi hade en super rolig dag med skratt och mycket tjatter .
Mitt köp vart vitt färg som jag prova att trycka på en svart tygbit som ska bli en kudde .



Den här kudden fota jag i Panduro affären den skulle jag kunna tänka mig att sy .




Och så slängar jag in lite bilder på gårdagensdukning då vänner var här.



 Jag måste bara berätta en sak från i tisdags jag fick ju nämligen lift av en kändis :)))
 Nämligen en av  medlemarna  i Mats bergmans som är att av Svergies bästa dansband .

                                   Jag har inte dukat med deras skiva :)

                                                 
 
Hitta en tävling till som jag gärna vill vara med på inne hos
Inredmera
där man kan vinna en fin filtduk från Innerum


 
Bild lånad av Inredmera












Kommentarer
Postat av: Dansbandsfrun

Hahaha va go du e!! Nu blir sambon stolt! ;)

SUPERFIN dukning med dom finaste färgerna.

Ha en bra lördag, här ska det besökas leksaksaffärer där "någon" ska berätta va han vill ha av tomten ;)

kram

2010-10-30 @ 10:36:01
URL: http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se
Postat av: maud

Hoppas du vinner! Vilken fin dukning du gjort;) men det gör du ju alltid! Kul att träffa bloggkompisar;) Ha en bra helg, kramar

2010-10-30 @ 10:45:59
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: Ensamma mamman

De måste vara helt underbart att bli bjuden hem till er när du dukar så vackert varje gång. Vilken glädje! Kram

2010-10-30 @ 12:53:12
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tack! Fridolf är så glad för alla röster han får;)

2010-10-30 @ 14:50:36
Postat av: Tess

Å jag önskar att jag kunde sy en sådan kudde

2010-10-30 @ 14:57:27
URL: http://www.egowar.se
Postat av: jenny

Du är så duktig på att duka fint. Väldigt inspirerande.

Snygga fynd du gjort på gekås. Vill också dit!!

Kram

2010-10-31 @ 12:10:53
URL: http://jennyshus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: