Hemma hos en vän

Oj idag strular det visst för mig på min blogg.
Råka radera dagen inlägg ;( Men men
Lägger in ett nytt ,är ju inte så bra på detta än ;(
Kommer nog aldrig att lära mig .
Men imorse besökte jag en vän som fyllt år .
Hon bor i en super fin trea. Här har hon målat om
en gamal furugrupp och satt upp en superfin tapet .
Hennes förra var senapsgul USCH ;)))









 Presenten var ett par bokstäver som mannnen sågat .Tyckte dom passa in på den svarta väggen .








                                                    Bilder Pysseliten



Kommentarer
Postat av: Dansbandsfrun

Vilken superfin gardin! Somrig och fräsch!

kram

2010-06-01 @ 09:38:05
URL: http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se
Postat av: tina

Hej glömde ju kolla bloggen igår så nu har jag uppdaterat mej i lugn och ro . Lika fina och pyssliga bilder som vanligt. (altan golvet var jätte fint) Tina

2010-06-01 @ 11:18:24
Postat av: Malin Inspiration & design

Pysseliten; Det hoppas jag att det blir och det känns så i magen. ;) Hoppas allt är bra med dig?! Kramar



Vad vårigt/ somrigt och fin din vän har det. :)

2010-06-01 @ 18:43:23
Postat av: pauli

mysigt det ser ut :)

2010-07-02 @ 06:16:28
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: