Brynäs och Färjestad telefonfodral

Igår kväll när jag satt och kolla på tv virka jag ihop ett par
telefonfodral till grabbarnas telefoner . Även Ebba beställde ett randigt .



Jag virka ju den här i vintras till Ebba  .




                               Foto Pysseliten

Någon som fått mig att börja virka igen är denna tjej som är så dukigt på att virka
så kolla in hos Annika på bloggen Skapa och inreda .
Här visar hon hur man virkar blommor .



                      Bild lånad från Skapa och inreda


En annan tjej som är super på att både pyssla och virka är 
Cia med bloggen Att inreda med rött

Här visar hon hur hon virkar en fin matta av en filt .



 Bild lånad från Cia




En annan ny blogg som jag hittat är denna super  pyssliga 
tjej som har gjort så underbat fint i deras hem att jag skulle
vilja flytta in i detta fina rum ,där hon har gjort denna fina 
gaderob till sin dotter .Så titta in hos ISA på hennes blogg Rusta upp




                                          Bild lånat från Isa med bloggen Rusta upp     



              Ha nu en trevlig dag och njut av att kolla in i alla tjejernas album !!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

http://justiice.blogg.se

Dagensfråga <3

2010-05-29 @ 08:50:12
Postat av: Isabella

Va gullig du är!! tack hjärtat!!

I dag bär det av mot shopping varuhusen :)

Vi är barn fria i i några timmar så en helt ny sommar garderob skall inhandlas till hela familjen.

Hoppas att du får en trevlig helg :)

Jätte läckra mobilfodral.

Du är drottningen av pyssel!!

kramar

2010-05-29 @ 10:08:28
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: Cia40:)

Hej vännen, och TACK !!!:)

Tacksam o GLAD :)

Hoppas du hittade lite "ting" i Ullared, det finns ju en hel del roliga saker där:)...Jag hade kommit till informationen GENAST !!!:)

Kram Cia:)

2010-05-29 @ 10:24:15
Postat av: Carin

http://www.styleroom.se/album/4773

Kolla hennes dukning + hennes underbara hus...

2010-05-29 @ 19:27:34
URL: http://kryddalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: