Home party LIVING AND ROOM

I kväll har jag varit på home party hos en släkting .
Och kameran var givetvis med :)
Så här kommer ett par bilder från partyt som hade en hel del
fina saker som kommer från LIVING AND ROOM kolla HÄR






                                               Foto Pysseliten 

                  Här kommer att par fina bilder från deras hemsida som jag lånat .
                  Ni vet ju hur kul jag tycker det är att duka :)







                             Bilder lånade från LIVING AND ROOM











Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Så mycket fint, speciellt den vita lyktan.

2010-06-30 @ 23:46:03
URL: http://interiorguiden.blogspot.com
Postat av: Laila

Vilka härliga bilder du tar och jättemysiga ideer har du också! Tack för igår det var verkligen trevligt.Jag kommer att återkomma till din blogg!

Kram Laila

2010-07-01 @ 07:50:49
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Mycket fint :-) Men jag trodde de var både billigare och lite dyrare saker? Ser iaf fram emot arr ha ett party med höstens/vinterns saker sen :-) Soliga kramar till dig <3

2010-07-01 @ 19:35:47
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Bodil

Ljushållarna med de limegröna blockljusen hittade jag i Ullared när jag sist var där.

2010-07-01 @ 22:12:26
URL: http://bodilblog.blogspot.com
Postat av: Bodil

Ljushållarna med de limegröna blockljusen hittade jag i Ullared när jag var där sist.

2010-07-01 @ 22:17:44
URL: http://bodilblog.blogspot.com
Postat av: Helene Langborg

Vad kul med homeparty som är ngt annat än TW, ljus eller kryddor.



Din "nya" brevlåda gillade jag också!

2010-07-03 @ 22:15:50
URL: http://langborgsullevidal.blogspot.com
Postat av: Lina

Hej,



Jag heter Lina Adelöw och hittade den här texten på din blogg att du hade besökt ett homeparty.



Jag håller på att skriva en uppsats i Företagsekonomi B gällande direkthandel med inriktning på hempartyn och skulle vilja få lite information från konsumenter kring detta vilket är anledningen att jag kontaktar dig.



Det är tyvärr lite bråttom, jag behöver få svar på mina frågor senast torsdag-fredag, då jag har haft problem med att hitta folk som köpt produkter vid hempartytillfällen men hoppas ändå att du har möjlighet att hjälpa mig! Du behöver bara svara kortfattat om du har ont om tid.



Om du är intresserad, maila mig på [email protected].



Tack på förhand!

Hälsningar

Lina Adelöw

2010-10-13 @ 06:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: