Första ljuset tänt

 Nu har halva dagen redan gått :( Men har vi haft en mysig dag med god mat.
 Först var lilla grabben med sin tjej och käka midda  och i kväll kommer stora grabben med sin tjej hem
 och käkar tillsamans med oss . Vi ska bjuda på varm smörgåstårta.
 Ebba och jag gjorde två olika dukingar en till middan och en till ikväll.











 Jag har med även hunnit  fått upp julgardiner . Hade gärna velat
 ha nya i år men dom får gå i jul med . Julen är ju så kort .
 Och det är lika roligt att plocka ner allt som att plocka upp allt :)



Den vita gardinen fäste jag ett par filthjärtan i vet inte om det ser för mycket ut ?






I går baka Ebba pepparkakor med sin farmor som alltid blir så mumsiga :=)
Som hon garnerat med glasyr . Hennes små vänner vaktar dom :)



Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh, så fint och mysigt ni gjort det.



Há en bra dag!!!

kramis

2009-11-29 @ 14:50:16
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Ensamma mamman

Jag tyckte de vart jätte fint med hjärtanen på gardinen. dukningarna har ni verkligen lyckats med och pepparkakorna var ju helt underbara. Kram

2009-11-29 @ 16:19:39
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com
Postat av: Annelie

Hej! Du är jätteduktig att hålla på och inspirerar jättemycket!! Kul att du uppdaterar ofta..



Varm smörgåstårta lät smarrigt..Recept?



Ha det gott!

2009-11-29 @ 17:18:04
Postat av: HUSnrNIO

Låter mysigt med middagarna. Supersöta pepparkakor:) Kanske ska ta och spritsa lite glasyr på några till kvällsfikar. Är ju alltid lite roligare:) Ha en trevlig första adventskväll.

2009-11-29 @ 19:18:40
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Emma

Oj vilka fina dukningar ni gjort!

Gardinerna var jättefina, gillar hjärtana!

Kram

2009-11-29 @ 20:51:52
URL: http://liljan.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Vilka underbara dukningar, gillar det stora adventsljuset skapt. Vart har du köpt det månne? Och jag håller med, lika härligt är det att plocka bort allt när julen är över som nu att ta fram det :-) Kram

2009-11-29 @ 21:16:46
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Mari

Ja du kan verkligen pynta du:-) Där är vi otroligt olika. Superfina dukningar du gör, det är alltid lika härligt och komma till ett fint dukat bort, maten smakar så mycket bättre då.



Har t.om slutat med julgardiner men det är ju lite rött i mina;-)



Nån tomte och nåt mer ska få komma fram men sen är det STOPP. Sen väntar ju flytt direkt efter nyår och jobb hela julhelgen.....



KRAM!

2009-11-29 @ 21:21:53
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Tiagirl

Vet inte om du såg att jag svarat i min blogg men skriver här också!

Ja nu är jag jättenöjd! :)

Kommer upp jättebra i min rss-läsare så jag kan klicka direkt på dig!!! Duktig!! :)



Den vita gardinen med hjärtanen blev jättebra!!!

Jo, jag hittade hit via jag engång var inne där på den sajten du skrev som jag iofs inte kommer ihåg va den heter nu...hm...styleroom kanske.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: