Vännens bokstäver på tradera



Har en väninna som är arbetslös som så många andra i detta avlånga land.

Så jag tyckte om behövde lite pyssel så jag tipsa henne om att såga bokstäver.

Och testa lägga in på tradera , jag testa ett tag men mannen tyckte hellre om att jobba

än att såga :( Så  ett tips är kolla hennes Mdf bokstäver Målande och klara ,

(mina mallar )  Dom är super fina hon kallar sig  IKKS  

Och ni hittar  dom under bokstäver . Så här ser ordet LOVE  ut .


http://www.tradera.com/Bokstaver-i-tra-LOVE-auktion_90879530


Kommentarer
Postat av: Mari

God morgon!! Stålande sol kan det bli bättre?

Har lite kläder ute på Tradera eller mycket som jag krymp ur så jag brukar kolla lite. Finns några st nu som gör såna bokstäver, de var ju jättefina.



Funderar på att hämta sågen i morgon och göra mej nåt kul för vädret ska väl bli sämre antar jag.



Ska fixa en hylla till köket med lite klurig sågning i vinkel men det löser sej nog....köpte en tavellist på min "runda" för hela 10 kr och den var ny och obehandlad så då är det ingen fara om det går åt pipsvängen.



Ha en härlig dag och kram!!!

2009-05-01 @ 07:40:27
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

MEN VILKEN UNDERBAR BLOGG! Oj så inspirerande och fantastiskt häftiga saker du gör!!!! Precis sånt jag önskar vi hade plats till att fixa med! Jag har ideer min sambo är händig på att fixa MEN VI HAR INTE NGT EGET BOENDE!! Snyft....Men jösses här kommer jag gå in och titta för inspiration!

Hur jag hittade hit? Jo jag letar efter ngn sida som säljer kontaktpapper för att fixa vårat asfula kakel i köket....:)

Må gott och fortsätt inspirera!

2009-08-14 @ 23:45:00
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: