Betong pyssel igen




Eftersom jag häromdagen misslyckades med min betong blomma ,så kom jag på att man kunde göra små
nycklepigor ,och små stentroll  här har jag även gjort hjärtan av Ikeas istärningmall och ett par krukor .
Tänk vad man kan göra mycket själv :) Billigt och roligt tips man kan ju använda barnens sandleksaker som mallar :)
Det finns ju hur mycket roliga sand saker, hitta små fötter igår jätte gulliga ,Ikeas grodlampa skulle nog med bli kul att gjuta i bara det inte fastnar . Såg i vi ivilla idag att man kunde göra fågelbad så det blir nästa test :)


Kommentarer
Postat av: Mari

Nä, nu blir jag riktigt sugen! Ska köpa och göra i helgen för jag är ju långledig och blir rastlös om jag inte har nåt att pyssla med.



Superfint blev det ju!



Ha det gott!!

2009-04-29 @ 08:51:17
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Therese

Jisses så mycket ideer det måste snurra i ditt huvud hela tiden=)

Och det roliga är att det är så självklart när jag ser det - att just det, klart man kan göra det...men jag skulle aldrig komma på det själv!

Tur att man kan tjuva lite ideer från varandra=)



Ha det så bra!

2009-04-29 @ 13:40:31
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Mari

god kväll! Perfekt med en liten dator när man jobbar journatt.....Herrergud! Nu glömde jag vad det var jag skulle fråga dej om. Jo, nu kom jag på de, har du sett vilka fina fågelbad man kan göra av stora rabarberblad.....skulle gärna göra ett men har duvor och massor av fåglar hemma så det skulle nog inte vara så poppis.



Ha det så gott!!



2009-04-29 @ 22:24:43
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Therese

Sv:Tack så jättemycket för tipset!

Var inne å kikade på det, och dom var ju jättefina!

Hade jag inte redan beställt, skulle jag absolut köpt av henne (rackans också att jag inte visste detta innan) =)

Men det är bra å veta till ett senare tillfälle.



Ha det så bra!

2009-04-29 @ 23:16:20
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Cilla

hej hur gör du krukorna av betong?Hur får du "hålet" där blomman sitter?



Kram Cilla

2009-10-13 @ 20:24:55
Postat av: Cilla

Hej!Hur har du gjort krukorna av betong?



Kram Cilla

2009-10-13 @ 20:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: